LuNaTicK V.I.P
Пол :
Брой мнения : 51
Регистриран на : 28.10.2013
Възраст : 30
Местожителство : Кюстендил
| Заглавие: support system Съб Ное 16, 2013 5:02 pm | |
| Гейм Фордж системата за поддръжка. Разяснение как да се свържем със съпорт системата на играта.За да се свържете с членовете на екипа на bitefight.bg най бързия и сигурен начин е Съпорт систематаКак да си направим регистрация.Със създаването на вашия акаунт в системата за поддръжка вие имате възможност бързо да изпращате билети , както и да проследявате вече изпратените.Как да се регистрираме ? Влизате в support system цъкнете на начало След това ви се отваря следния прозорецПотребителско име : Тук въвеждате вашето потребителско имеEmail адрес: Тук въвеждате вашия EmailПарола: Вашата парола( за по голяма сигурност използвайте парола със малки и голями букви,цифри и знаци )Връзка с поддръжката на игратаИзбирате опция игра от падащото менюВ кой сървър играете: От падащото меню изберете сървера в който играетеЗабележка: Ако не изберете сървър или изберете опцията НЕИЗВЕСТНО, билета ви ще бъде видим за Операторите на всички . Ако изберете това или грешен сървър, вашият билет може да се забави. Потребителско Име: Това е името на акаунта ви в играта. Email адрес: Използвайте Еmail с който сте регистрирали героя си.Тема: от падащото меню изберете едно от следните: * Башинг и злоупотреба с програмни грешки
* Доклад за бъг или други проблеми
* Доклад за пробле с активирането на e-maila
* Докладване на Хакери/Ботове/Скриптове
* Други нарушения
* Кражба на акаунт
* Наглеждане на акаунт
* Обида/Нецензурирано съдържание
* Оплакване за бан
* Пушинг
* Размяна на акаунти
* Разнороден
* Споделяне на IPСлед избора на желаната опция следва да опишете различни уточнения, които биха били от полза при разглеждането на оплакването ви.
Също така може да прикрепите Скрииншот , който представлява снимка на екрана ви и който би послужил за доказателство.
Скрийншота не трябва да е по-голям от 512 КБ Могат да бъдат използвани следните формати: jpg, jpeg, gif, png, bmp, txtЗабележка: Ако някое от вашите изображения не отговарят на тези изисквания билета ще бъде запазен без него.Връзка с поддръжката на форумаАко е необходимо да се свържете с поддръжката на форума, може да го направите по следния начин:Натискате от падащото меню ФорумПотребителско Име: Това е Nick-а ви във форума Email адрес: Email адрес който сте използвали за регистрацията си в форумаОбяснение на вашия проблем: Обяснете ясно и най подробно вашия проблемКакто при връзката с поддръжката на играта, така и тук може да прикачите Скрииншот: Скрииншота не трябва да е по-голям от 512 КБ Могат да бъдат използвани следните формати: jpg, jpeg, gif, png, bmp, txt Ако някое от вашите изображения не отговарят на тези изисквания билета ще бъде запазен без него. Tips & TricksСлед като билетът ви е приет ще получите потвърждаващ мейл, съдържащ Key и Checksum това ви позволява да проверите текущия статус или историята на вашия билет .
Ако имате допълнителна информация, която да добавите към вашия билет, изберете следния бутон: История на билета и въведете вашите Key и Checksum. После изберете „изпратете отговор ” за да направите това.
Вашата допълнителна информация ще бъде автоматично прикачена към вече изпратения от вас билет.Забележка: Ако изпратите допълнителната информация, като нов билет, ще се разглежда, като отделен случай и е възможно да се получи забавяне.Тук може да прегледате листа с вашите текущи и минали билетиОт където може да кликнете върху желания от вас билет и да изберете „изпратете отговор ”, както е посочено по-горе. Акаунта ви във системата за поддръжка е валиден за всички съпорт сайтове на игрите на GameForge, както се вижда от снимката, може да го използвате за различни игри, в различни държави. Така всички изпратени билети ще са на едно място, което ще ви улесни при проследяването им. |
|