Умения:
Първичните атрибути биват: сила, защита, ловкост, издръжливост, харизма.
Те оказват влияние върху вторичните атрибути: щета, атака, съпротива, удар, избягване, скорост, блокиране. Изключение правят сила на атаката, шанс за удар, скорост на атаката, на които за увеличаването играят роля талантите и не се вдигат при закупен нов скил.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Формули вторични атрибути:
• Щети: базовите щети (5) + щетите от предметите + бонус благодарение на силата на атаката((сила на атаката/базовата сила на атаката)х100) + талантите
• Сила на Атака: базовата сила на атаката + таланти + активни ефекти (ритуали на клана, флаг на клана, печати на клана)
• Шанс за удар: базовия шанс за удар (75) + талантите + активни ефекти (ритуали на клана, флаг на клана, печати на клана)
• Скорост на атаката: базовата скорост на атаката (75) + талантите + активни ефекти (ритуали на клана, флаг на клана, печати на клана)
• Стойност на атаката: скил върху силата
• Съпротива: скил вържу ловкоста х 0,2 + скил върху издръжливоста х 0,8
• Стойност на удара: скил върху ловкоста
• Стойност на избягване: скил върху защитата х 0,4 + скил върху харизмата х 0,6
• Стойност на скороста: скил върху издръжливоста х 0,4 + скил върху харизмата х 0,6
• Стойност на блокиране: скил върху силата х 0,2 + скил върху защитата х 0,8
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Стойностите при битка:
• Нанесени щети: щетите + собствената стойност на атаката в сравнение с съпротивата на опонента + талантите и
активните ефекти (ритуали на клана, флаг на клана, печати на клана) - съпротивата на опонента в зависимост от собствената стойност на атаката - талантите на опонента и активните ефекти на опонента(ритуали на клана, флаг на клана, печати на клана).
• Шанс за удар: шансът за удар + собствената стойност за удар в сравнение с стойноста за избягване на противника + талантите и активните ефекти (ритуали на клана, флаг на клана, печати на клана) - стойноста на избягване на противника в зависимост от собствената стойност на удар - талантите на опонента и активните ефекти на опонента(ритуали на клана, флаг на клана, печати на клана)
• Шанс за n. атака: собствената стойност за скорост в сравнение с стойноста на блокиране на опонента + талантите и
активните ефекти (ритуали на клана, флаг на клана, печати на клана) - стойноста на блокиране на опонента в зависимост от собствената стойност за скорост - талантите на опонента и активните ефекти на опонента(ритуали на клана, флаг на клана, печати на клана)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Стойност на битка:
Стойноста на битка се покачва в зависимост от нивото, в по ниските нива при качване на левел стойноста се вдига с по-малко, при по-високите с повече. Същото важи и при качването на скил.
Стойноста на битка определя обхвата на героя, който за горната граница е 25% а за долната 20%