Bitefight Зона форум на bitefight |
| | Обобщена информация около Версия 3.1.0 | |
| Автор | Съобщение |
---|
n0name Мениджър
Пол :
Брой мнения : 282
Регистриран на : 29.07.2011
Възраст : 35
Местожителство : Стара Загора
| Заглавие: Обобщена информация около Версия 3.1.0 Чет Яну 16, 2014 7:52 pm | |
| Тук ще споменем някои от новостите в тази версия на играта. Меню (навигационна лента). В горната част на екрана може да намерите изместено част от менюто. Настройки, Бележник, Новини, Търсене, Форум, Помощна система и Изход. Към менюто в ляво на екрана са добавени няколко нови опции, които са разделени на 4 основни групи. Първата е бутона Вудо Магзин, другите три основни бутони са: характер, лов и град.ХарактерПреглед : тук може да редактирате вида на картинката (мъж или жена) Имате възможност да избирате между 10 вида изображения на героя за вълк и още толкова за вампир. Малка част от тях: Уточненията на боя са напълно преработениСкиловете и техните ефекти върху второстепенните атрибути в битката:Attack rating - От това се определя собствената щета в битката. При увеличаване на 1 Сила, Attack rating се покачва със 1,00 Resistance - От това се определя щетата на опонента в битката. Получава се от Издръжливост и Ловкост, по-точно: Издръжливост*4/5 + Ловкост/5 Hit rating - От това се определя собственият шанс за удар в битката. При увеличаване на 1 Ловкост, Hit rating се покачва с 1,00 Evasion rating - От това се определя шансът за атака на опонента. Получава се от Защита и Харизма, по-точно: Защита*2/5 + Харизма*3/5 Speed rating - От това се определя собствения шанс за атака в битката. Получава се от Издръжливост и Харизма, по-точно: Издръжливост*2/5 + Харизма*3/5 Block rating - От това се определя шансът за удар на опонента. Получава се от Защита и Сила, по-точно: Защита*4/5 + Сила/5 Точки действе:-Точки действие срещу противоположната раса(PvP бой); - Точки действие за лов на хора и битки в пещерата(PvE бой).
За атака срещу противоположната раса се отнемат 3 ЕТ За лов на хора или демони количеството на точките зависи от избрания начин и място на лов както и от избраното ниво на трудност. Приятели- Система за възнаграждение-При покана на приятел(чрез e-mail) който си потвърди e-mail-а за пръв път и достигне ниво 10: --> Веднъж на тримесечие човекът, чиято покана сте приели, получава злато равно на 1 ден работа в гробището.
-При покана на приятел(чрез e-mail) който си поръча АК за първи път: --> 1 - 399 АК = 1 АК за човекът, чиято покана сте приели. --> 400 - 999 АК = 2 АК за човекът, чиято покана сте приели. --> 1000 - 2499 АК = 3 АК за човекът, чиято покана сте приели. --> >2500 АК = 5 АК за човекът, чиято покана сте приели. |
| | | n0name Мениджър
Пол :
Брой мнения : 282
Регистриран на : 29.07.2011
Възраст : 35
Местожителство : Стара Загора
| Заглавие: Тотеми Чет Яну 16, 2014 7:57 pm | |
| |
| | | n0name Мениджър
Пол :
Брой мнения : 282
Регистриран на : 29.07.2011
Възраст : 35
Местожителство : Стара Загора
| Заглавие: Скривалище Чет Яну 16, 2014 7:57 pm | |
| Скривалището: - Има нова графика - Околната среда тук няма никакво значение и няма опция да се развива нейното ниво.
Скривалище с резиденция 2-ро ниво, ограда и път:Всички елементи на скривалището вече са получили ново значение. Резиденция: Вие може да скриете част от златото си от нападатели:. Ниво – Размера който може да съхранявате зависи от дневния доход в % 1 - 20% 2 - 40% 3 - 60% 4 - 80% 5 - 100% 6 - 120% 7 - 140% 8 - 160% 9 - 180% 10 - 200% 11 - 220%
Стена:
Ако ви нападнат стената ще ви защити от част от атаката на врага ви.
Следващо ниво: -1 базова скорост на противника ви по време на атаките му.
Път Като подобрявате пътя пестите време и може да извършвате повече действия.
Следващо ниво: +1 максимум енергия и +1 максимум жизненост.
Книга на Осъдените: Щета когато нападате +5%
Водоливник Пазител: Щета (опонент) когато Ви напада -5%
Съндък: Пази злато, равно на това, което изкарвате за 3 дни работа на гробището
Гробище : "В гробището героят може да работи и да получава опит." Времетраене: максималното време за работа е 8 часа -Завършване на работа: Работа може да бъде прекратена по всяко време от играчът. Възнаграждението се преизчислява на всеки 30 минути и се получава сума равна на времето през което сте работели. |
| | | n0name Мениджър
Пол :
Брой мнения : 282
Регистриран на : 29.07.2011
Възраст : 35
Местожителство : Стара Загора
| Заглавие: Битка на сенките Чет Яну 16, 2014 7:59 pm | |
| Битка на сенкитеДобавен е нов тип битка – Битка на сенките
[color][font] Сенчести битки- Генериране на сянката: За да се проведе сенчеста битка(битка със сянката на даден играч) е необходимо да са налице следните изисквания: --> Играчът, който е бил избран при търсенето на противник, трябва да бъде в своя час на протекция. --> Избраният играч не е бил нападан от атакуващия през последните 60 минути и максимум от 4 сенчести атаки в един ден. [/font][/color] [color][font] -Свойства на сянката: Сянката е NPC(non-player character(мумия)) която има всички характеристики на засегнатия играч(атрибути, таланти, ниво, активни еликсири и т.н.) освен името. Името на сянката е "Shadows [xxx]". -Преглед над сенчестите битки: Битката със сянка в основата си се вижда все едно сте се били със засегнатия играч: --> Битката ще се засече в статистиката на героите и класациите като нормална битка между играчи. --> Победа над сянка се брои в мисиите при таверната. --> Нападателя и защитника получават боен доклад. --> Сенчестите битки се броят към максималният размер от атаките срещу 1 опонент. --> Както и Играчът, така и Сянката му получават по 1 час протекция след атака. --> Битка със сянка не стартира генералния час на протекция. --> Сянка не може да отнеме от златото на атакуващият. --> С победа над сянка, вие не можете да получите злато от нея. (но получавате бонус злато) --> Играчът, чиято сянка е била нападната, не губи точки здраве. --> Играчът не получава опит, ако сянката му е спечелила битката.[/font][/color] [color][font] Лов на демони -Пещерата е напълно премахната. -Въведена нова особеност - "Лов на демони" --> При ловът на демони има различни области които трябва да бъдат направени достъпни, чрез минаването им една след друга, като всяка следваща област е по-трудна от предишната. --> Всяка област е разделена на секции, всяка секция има 3 битки. След като завършите дадена секция, може да продължите към следваща като дадете ЕТ. --> Играчът винаги има 2 опонента(мумия или сянка) между които избира с кой да се бие. -->Демоните стават все по-силни с увеличаване нивото на играча...[/font][/color] |
| | | n0name Мениджър
Пол :
Брой мнения : 282
Регистриран на : 29.07.2011
Възраст : 35
Местожителство : Стара Загора
| Заглавие: Замък на съюза Чет Яну 16, 2014 8:00 pm | |
| Замък на съюза: - Той също е с нова графика
Печати и Вратите на подземния свят:
- Гордост: - 4 Основен шанс за удар (на противника); - Алчност: - 4 шанс за атака (на противника); - Похот - 8 харизма, - 2 сила (на противника); - Гняв - 8 защита, - 2 издръжливост (на противника); - Лакомия - 6 сила, - 4 ловкост (на противника); - Завист: - 4 Основна щета (на противника); - Мързел - 6 издръжливост, - 4 ловкост (на противника).
Особенности при отваряне на портите.
Следните приемущества ще получат всички членове на клана намиращи се там в момента на отваряне на портите и през следващите 24 часа: - всеки играч получва 3 АК; - + 400% регенераця на здравето; - 25% шанс за среща в битката с мумии на демон пазител При изтичане на тези 24 часа, членовете на клана ще бъдат отслабени през следващите 12 часа от негативното влияние на печатите върху тях.В течение на 24 часа от момента на отваряне на портите нито един играч в сървъра не може да пусне режим на ваканция. А в следващите 12 часа само членовете на клана, отворил портите не могат да го активират.
Кръвна вражда Основателя и Администраторите имат добавен нов бутон за маркиране на противник „Кръвен враг”.
Този маркер е активен 24 часа. В клана на опонентите основателя и администраторите ще получат съобщение. Ако двата клана се маркирате един друг (в рамките на 24 часа), кръвна вражда започва 24 часа след маркиране. Можете да оставите 24 часовото обратно броене да тече. Не е задължително да се направи кръвната вражда. Ако вражда стартира, брояч започва да отброява 3 дни. През тези 3 дни, всички победи и всички нанесени щети ще бъдат записани. Само PvP битки ще се броят! (Не войни на клана! Нито битки на сенките!) Докато кръвна вражда е отправена Правилото за Башинг е изключено. Членовете на двата клана може да се нападат един срещу друг през 30 минути. След тези 3 дни, в края на кръвна вражда, се сравняват резултатите. Кланът с повече победи е победител на кръвна вражда. Всеки член на двата клана получава съобщение в играта за резултата. |
| | | n0name Мениджър
Пол :
Брой мнения : 282
Регистриран на : 29.07.2011
Възраст : 35
Местожителство : Стара Загора
| Заглавие: Флагове Чет Яну 16, 2014 8:02 pm | |
| |
| | | Sponsored content
| Заглавие: Re: Обобщена информация около Версия 3.1.0 | |
| |
| | | |
Similar topics | |
|
| Права за този форум: | Не Можете да отговаряте на темите
| |
| |
|
| |