n0name Мениджър
Пол :
Брой мнения : 282
Регистриран на : 29.07.2011
Възраст : 35
Местожителство : Стара Загора
| Заглавие: Проблеми с плащания Сря Сеп 07, 2011 9:07 pm | |
| Със зачестяването на този въпрос "Какво става? Имам проблем с плащанията / закопуването на камъни" се създава специална тема.
Този проблем може да възникне при следните ситоации:
1) Ползване на бъг. 2) При размяна на герои (героя използвал бъг) 3) Проблем в апарата. 4) Проблем при презареждане на Prima / b-canect карти 5) Плащане от друга държава 6) Плащане от БГ за чужд сървър. 7) Грешен код
/ Ако възникнат допълнителни проблеми ще бъдат добавени./
I Ползване на бъг
[Има нещо нередно с акаунта Ви.Вашето IP е невалидно - моля свържете се с нас чрез http://support.gamepay.de за повече информация.] message
В този случей вие ще получите съобщение с което ви оведомяват, че плащанията са ви спрени и да се обърнете към GameForge. Това предполага използването на бъг, който не е позволен. В случея вие нищо неможете да направите. Вината е ваша и трябва да носите последиците от това.
II При размяна на герои (героя използвал бъг)
[Има нещо нередно с акаунта Ви.Вашето IP е невалидно - моля свържете се с нас чрез http://support.gamepay.de за повече информация.] message
Този случей предполага, че при размяна вие сте получили герой на когото са му спрени плащанията. Начинните това да бъде поправено са следните: 1. да изискате обратно героя си. Трябва да ви го върнат доброволно. В случея героят е разменен и има нив собственик. Щом размяната е направена със съгласието на двете страни. 2. да пищете на адреса даден ви като връска. Трябва да включите следните неща: 2.1.Разговаряте с ГО/СГО/ ГА/ присъствал на размяната. С което той да потвърди ако това е необходимо. Трябва да пазите активациония линк на стария герой + новия. За да докажете, че е имало такава рамяна. Да напишете оведомително писмо на адреса даден ви за свръска, в което обяснявате дадения проблем. И да очаквате обратен отговор и по-нататъшни напътствия.
III Проблем в апарата.
Този проблем не е от наша страна и BiteFight.bg Team не отговаря за този проблем. Както и фирмата предоставяща ви тази игра. Можете да фиксирате проблема като се обърнете към магазина/ сервиз/ предоставен ви в договора за покупко продажба на апарата.
IV Проблем при презареждане на Prima / b-canect карти
Възможен е проблем при презареждане на предплатените минути на вашия мобилен телефон. Когато презаредите и поръчвате камъни. В случея се получава натрупване на информация и е възможно забавяне. Ако проблема продължава, обадете се на вашия оператор и обяснете проблема. BiteFight.bg Team не носи отговорност за подобен род проблеми. Ние отговаряме за спазването на реда в форума и оперирането на играта.
V Плащане от друга държава
Ако плащате/ поръчвате от друга държава камъни. Вие трябва да имате в предвид следното: 1) Ако ползвате чужд оператор, вие трябва да изберете страната в която сте и кликнете флага на съответната държава. Ползвайки оператора на дадената държава вие извършвате същата поръчка, както тази при БГ плащания.
VI Плащане от БГ за чужд сървър.
Това е възможно. Плащането се извършва от БГ за чужд сървър. Вие избирате БГ флаг независимо от това, че поръчвате за чуждестранен сървър.
VII Грешен код.
В случея ако поръчвате камъни с СМС е възможно да сте объркали кода. Когато пратите 1вия СМС и не получите отговор, това със сигорност означава че сте объркали кода си.
VIII Проблеми с поръчка на камуни над определена бройка
Възможно е когато поръчвате камъни чрез СМС или чрез банка, превода да не се осъществи. В случея това се оплучава когато сте поръчали голямо количество камъни. Системата го отчита като вид Флууд и реагира като грешка. Възможно е ви бъде спряно закупуване на камъни или изключен Вуду магазина. Тогава е необходимо да се обърнете към http://support.gamepay.de и да им обясните проблема.
|
|